Aceasta emisiune are un impact infinit mai mare decat orice campanie pe CNN sau Eurosport fiind urmarita de peste 300 milioane de oameni in toata lumea. Din pacate, pe langa unele lucruri bune prezentate, precum frumusetea Transfagarasanului, au fost prezentate si unele lucruri mai putin bune, dar reale, pe care trebuie sa ni le asumam: blocuri comuniste cenusii din Bucuresti, sate saracacioase, vanzatori ambulanti de struguri pe marginea celor 150 km de autostrada, caini vagabonzi, drumuri cu gropi, ce contrsasteaza puternic cu masinile din parcarea hotelului Rex din Mamaia si cu luxul din Casa Poporului. Lucrul cel mai rau este ca Romania a fost etichetata ca tara cu multi tigani, Tara lui Borat, cum este numita la un moment dat. Cred ca s-a insistat un pic cam mult pe ideea aceasta. Una peste alta, sunt de parere ca impresia generala a fost ca Romania este o tara interesanta, a contrastelor, care merita vizitata. Este si un semnal pentru noi, romanii, ca trebuie sa facem ceva pentru a schimba lucrurile.
Partea I
Partea II
Partea III
Partea IV
Partea V
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Andrei Babcinetchi
Ma gasiti pe:
Categorii
- alegeri (12)
- Basarabia (16)
- general (10)
- GEOPOLITICA (1)
- Interviuri cu Andrei Babcinetchi (6)
- opinii (20)
- sfaturi (2)
- viata de student (7)
2 comentarii:
:)
de ce spui "este un semnal pentru noi, romanii"? TU NU ESTI ROMAN!
Trimiteți un comentariu