Un nou an.

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2009 este deja istorie. Un an dificil, un an al crizelor de tot felul, un an in care am absolvit ciclul licenta al facultatii si am inceput masterul. Un an cu foarte multe evenimente.

De la 2010 imi doresc multe. De obicei, ce-mi doresc se si indeplineste. Desi vad foarte multa lume pesimista in jurul meu, eu sunt foarte sigur ca 2010 va fi un an senzational, pe toate planurile si din toate punctele de vedere.

Pentru mine, aceste zile dintre ani reprezinta momente ale bilantului si ale planurilor de viitor. De asemenea Revelionul imi aduce de fiecare data aminte ca am imbatranit cu inca un an. Am fost placut surpins in aceste zile de numarul foarte mare al felicitarilor primite cu ocazia aniversarii mele. Au venit inclusiv de la persoane de la care ma asteptam mai putin. Tuturor, va multumesc din suflet!

Un An Nou Feicit!

La multi ani!

1 comentarii:

Anonim spunea...

mai babci..o fi un an bun pt tine ma, ca faci bani multi la crowne plaza.....

Trimiteți un comentariu