Ziua limbii si mancatorii de rahat

miercuri, 31 august 2011
M-am saturat de atata ipocrizie. A devenit apropae o traditie ca in anumite zile sa apara patrioti de carton, mari iubitori ai Patriei, ai limbii romane. Sunt invadat de declaratii de dragoste adresate Patriei si dulcii limbi. Multi dintre acesti indivizi cu "idealuri inalte" ar avea nevoie sa mai puna mana din cand in cand pe manualul de gramatica.

Mai exista o specie, destul de numeroasa, care are un singur scop in viata, fie unirea, fie anti-unirea, fie mai stiu eu ce. Sunt mereu informati si sunt gata oricand sa polemizeze pe subiectele lor de interes. Posteaza pe bloguri si pe retele sociale, sunt activi zi si noapte. Sunt curios din ce traiesc acesti indivizi. Sunt scarbit de ei si de tot ce se intampla in sarmana tarisoara.

Copii, e bine sa fiti patrioti, sa aveti idealuri si sa luptati pentru ele, dar mai trebuie sa va ganditi si la ce veti pune pe masa maine. Cu patriotism sec, de fatada nu vom progresa niciodata. Puneti mana pe carte si mai invatati o limba straina, pe langa limba romana mult iubita si pretuita.

Si cel mai important, la MUNCA ! Ne imbatam cu mituri, absolut false, precum ca am fi cei mai "harnici". Puneti mana si munciti si lasati prostiile. O tara plina de "destepti" care nu fac altceva decat sa-si dea cu parerea toata ziua nu are niciun viitor, cu sau fara unire, cu sau fara limba romana…

3 comentarii:

Natalia spunea...

Dur... dar adevarat !!

Anonim spunea...

lupul paru-si schimba dar naravul ba. te sustin, dar intr-o oare care masura si voi faceti aceleasi lucruri despre care vorbesti in articolul tau. M-am intrebat si eu mult in privinta asociatiilor studentesti...si odata ce am gasit raspunsurile, am plecat...:)

Din pacate, viitorii lideri de asociatii studentesti ajung sa conduca tara dupa o vreme, nu o spun eu, istoria vorbeste de la sine.

si doar ca sa va dau o tema de casa, acest sistem de guvernamant si etc..va pica si el dupa cum au picat si celelalte; lumea se mai trezeste.

Anonim spunea...

Ce este adevărat și ce nu este adevărat despre România? Până și istoria o avem falsificată. Chiar suntem debusolați și ne amăgim pentru ceea ce nu suntem. Ai dreptate în final ;)

Trimiteți un comentariu