Revolutia Romana. Varianta 2012. Revolutia Nemernicilor.

luni, 23 ianuarie 2012

Spectacolul pe care il urmarim acum in Romania este penibil, jenant, degradant, imbecil. Este unul dintre momentele cand realizazi cat de degradata este o mare parte a populatiei si de cat de spalati pe creier sunt unii reprezentanti ai ei. Sper ca prietenii mei inteleg prea bine ca marea problema a Romaniei nu este nicidecum Basescu. Trebuie sa fii cel putin naiv incat sa crezi ca un alt Guvern sau un alt Presedinte ne va face sa traim mai bine.

Mi se reproseaza de multe ori ca nu am dreptul sa vorbesc atata timp cat nu sunt in Romania. Faptul ca sunt plecat momentan din tara nu ma impiedica sa am o parere despre ce se intampla acasa. Motivele pentru care am plecat nu ar trebui sa intereseze decat pe prietenii si familia mea. Consider ca doar calatorind, traind diverse experiente de viata, ai posibilitatea sa ai o viziune mai larga asupra lucrurilor si sa eviti imbecilizarea, cum, din pacate s-a intamplat in cazul multor confrati, care, cand sunt plictisiti si nu mai au chef de munca, ies in strada si viseaza revolutii.

Revenind la Revolutie, am observat ca tipologia participantilor la aceasta „ampla“ miscare populara este diversa, incepand cu pensionari plictisiti, OTV-isti obositi de noptile pierdute in fata televizorului, drogati din galeriile echipelor de fotbal, niste pensionati pe caz de boala, ceva „revolutionari“ cu carnet care mai au cel putin o revolutie la activi, membri ai organizatiilor de tineret ale partidelor de opozitie = lipitori de afise, deci cam toate tipurile de neispraviti cititori de Cancan si Click plus cei care au interese directe, politice sau materiale, in a-l vedea pe Basescu jos. Este clar ca aceste rebuturi umane nu ne vor duce catre un viitor mai luminos.

Un alt fenomen interesant pe care l-am observat in special pe retelele sociale si pe care l-am resimtit inclusiv pe pielea mea, este, ca daca te declari impotriva acestor proteste, esti imediat etichetat drept “basist”, portocaliu, prsot, dobitoc, fara scoala etc. Acest procedeu de manipulare nu a facut decat sa alimenteze ura intre romani, prieteni, bazandu-se exclusiv pe criterii politice.

Asa ca, fratilor, lasati prostiile si vedeti-va de treaba. Daca vreti sa traiti mai bine, munciti mai mult, si nu cautati tapi ispasitori in persoana Presedintelui, Premierului.

In ceea ce-l priveste pe Presedintele Basescu, il sustin incontinuare la fel de mult ca acum 8 ani. Consider ca este cel mai bun Presedinte al Romaniei si cel mai bun lucru care i s-a intamplat acestei tari dupa ‘89. Sunt de acord cu mai toate actiunile dansului, inclusiv cu cele legate de aplicarea planului de austeritate. Dupa mine, trebuiau scazute si pensiile pentru a evita cresterea TVA-ului, care a produs foarte mult rau economiei. Si cand fac aceste afirmatii, nu am niciun interes politic, material sau de alta natura, spre deosebiri de multi latratori din ambele tabere.

PDL este intr-adevar un partid obosit, cu prea putini oameni de calitate. Guvernul Boc, se incadreaza in tiparele celorlalte guverne de dupa Revolutie, ineficient, cu multi ministri slabi si foarte slabi. Se fura in continuare incredibil de mult.

De ce nu USL?? Sunt mai multe motive. Mereu mi-a fost antipatic PSD. Imi sunt antipatici pokemonii din fruntea acestei constructii politice. In PSD sunt in frunte cam aceeasi oameni care au fost si in perioada 2000-2004 si stim foarte bine cum se fura in acea perioada, baroni locali si alte magarii. Insa principalul motiv pentru care nu as vota niciodata acest PSD, este Ion Iliescu. Indiferent prin ce criza ar trece tara, nu pot trece peste faptul ca acest individ sta in continuare in spatele USL, secondat de amicul securist Voiculescu. Nu ii voi ierta niciodata lui Iliescu mascarada si mortii “revolutiei” din 1989. Nu il voi ierta pentru faptul ca a continuat sa conduca tara impreuna cu aceeasi securisti comunisti, care doar au schimbat masca. Nu il voi ierta pentru mineriade si, poate cel mai important motiv pentru mine, pentru ca a impiedicat Unirea Basarabiei cu Romania, atunci cand a existat aceasta oportunitate.

Cui sa incredintam Romania in cazul in care scapam de Basescu?? Lui Vadim? Partidelor-caricaturi PNG, Partidul Poporului, UNPR? UDMR-ului? Am impresia ca romania vor fi din nou pusi in situatia de a alege raul cel mai mic. Aceeasi situatie este si in Moldova.

Later edit

Astazi, PDL a mai pierdut un vot. In Parlamentul Romaniei, Prim-Ministrul Boc a anuntat ca il revoca din functie pe ministrul de externe Baconschi, pentru ca cel din urma ar fi jignit protestatarii. Mi-a fost demonstrta inca odata, daca mai era cazul, ca PDL este un partid demagog si populist, condus inca de ex-comunisti si ex-securisti, care nu stiu cum sa imparta tortul intre ei. Mesajul pe care il asteptam era cel al condamnarii protestelor, al disocierii de acestea si de revendicarile protestatarilor. Nu poti impaca si capra si varza. Ori, doar cateva persoane din PDL au avut curajul sa spuna lucrurilor pe nume: Baconschi, Paleologu, Urban... Prea putin. Eu vreau un partid al oamenilor care trag pentru ei si pentru tara, care fac lucrurile sa se miste, care au viziune, nu un partid al cersetorilor, pomanagiilor, lenesilor.

Cat despre Boc, s-a demonstrat inca odata cat de mic este. Intr-adevar, este harnic si nu fura, cum fura, de exemplu, Nastase. Prea putin pentru un prim-ministru al Romaniei. Nu are nici viziune, nici cojones. Unica solicitare a protestatarilor in care ma regasesc este cea a demiterii Guvernului. Sper ca Traian Basescu sa aiba inteligenta necesara si sa inteleaga ca e nevoie de o schimbare urgenta, atat in Guvern, cat si in PDL.

3 comentarii:

deziluzia spunea...

zici "pensionari plictisiti, OTV-isti obositi, drogati, ceva „revolutionari“, membri ai organizatiilor de tineret"... păi ăsta este Poporul Român. A mai rămas de listat un marinar și cîțiva pupincuriști... ups, am vrut să spun pedeliști.

Ca orice parvenit, etichetezi cu nemiluita și nu uiți a menționa că deții Adevărul în ultimă instanță. Probabil unui zeu ca tine i-o fi greu să creadă că pensionarii gem de foame, nu de plictiseală. Să-ți dorim unanim să te "plictisești" la fel de copios la bătrînețe.

silviu spunea...

Am si eu o intrebare pentru toti care fac aceasta "Revolutie" , ok jos Basescu , Jos Boc , cine va veni in locul lor?.. Oprea ?.... Crin ? ..... PSD-ul ?

Oameni buni Odata cu acest moment trebuie schimbat 90% din sistemul politic nu numai 1 , 2 persoane.

Oamenii au iesit in strada sa zica , ne e foame, nu avem medicamente, nu avem locuri de munca etc , CORECT

Nimeni nu a inteles ca Banii de la FMI nu au fost primiti de Basescu deaorece nu vroia sa ne indatoram mai mult de cat suntem datori .
Daca vine Oprea sau Crin va dau ei locuri de munca?...va rezolva ei problemele?...

Referitor la cuvantul REVOLUTIE toti sunt manipulati, Romania trebuie sa plateasca o datorie de peste 12 miliarde de euro si voi vreti ca Basescu sa primeasca bani de la FMI sa plateasca aceasta datorie?...si ce a rezolvat cu problemele din Romania?..

Oameni buni daca iesiti in strada iesiti cu o solutie nu sa cerem solutii de la altii, vrem schimbario , atunci sa ne gandim si ce va fi dupa aceasta schimbare?

Va zic eu ce se va intampla.

Basescu , Boc vor pleca , nu de gura Poporului sau a Parlamentarilor ci deoarece se vor satura sa se bata cu acei oameni care nu vor sa inteleaga.

In acel moment cei din PSD vor intra pe fir, si va pune cu botul pe labe Poporul roman , ca romanilor asta le place sa fie mintiti sa primeasca promisiuni , romanii sunt sado , daca imi da sa manac o luna il votez , sau mai bine nu ma duc la vot ca si asa nu se schimba nimic, acum daca facem o evaluare 60% din protestatari nu au fost la vot, sincer pentru mine ei nu au ce cauta la proteste , cei care au fost la vot ei au tot dreptul.

Plange romanul? plange plange ca vrea ii dai sa il am,agesti si esti presedinte .

Ce dracu suntem oameni seriosi sau ne lasam manipulati , iesim in strada sa spunem ce vrem dar sa fim constienti de ce va urma, mult mai rau , daca continuam sa ne imprumutam atunci ne-am dus dracu.

Romanilor treziti-va dar in acelasi timp constientizati ceea ce se intampla, NU NUMAI BASESCU SAU BOC SAU UDREA SUNT VINOVATI ci toata clasa politica in special PSD-ul deoarece de acolo a inceput caracatita si anume dupa 1990.

.... spunea...

Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
Ea este competentă în următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* vrăji de bani
* vrăji de frumusețe
* Vrăji de noroc
* Vrăji de atracție sexuală
* Vrăji de vindecare a SIDA
* Vrăji de loterie
* Blestemele elimină imediat vrăjile
* Vrăji de protecție
* Vrăji de loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

Trimiteți un comentariu